.


powered by Agones.gr (Stoixima)

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Γκαγκάτσης: «Έχω προτάσεις από Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ»


Ο Βασίλης Γκαγκάτσης, με δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό «KRHTH TV», αποκάλυψε πως έχει προτάσεις τόσο από τον Ολυμπιακό όσο και από τον ΠΑΟΚ για να αναλάβει κάποιο διοικητικό πόστο.
 
Ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ δήλωσε σχετικά: «Μελετάω τρεις προτάσεις που μου έχουν γίνει. Η πρώτη είναι από τον Μισέλ Πλατινί για την ΟΥΕΦΑ, αλλά θεωρώ πως είμαι λίγο μεγάλος για να επιλέξω μια τέτοια πρόταση. Η δεύτερη είναι να επιστρέψω στην αθλητική δικηγορία…. και η τρίτη έχει να κάνει με δύο ομάδες, τον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ. Δυσκολεύομαι να αποφασίσω διότι έχω συνηθίσει να έχω τον τελευταίο λόγο. Και τόσο στον Ολυμπιακό, όσο και στον ΠΑΟΚ δεν θα έχω τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Θα αποφασίσω, όμως, μέχρι τον Μάιο».
 
Για τον νέο πρόεδρο της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο ανέφερε: «Δεν είναι ο Γκαγκάτσης πίσω από τον Πιλάβιο. Μόνο μια φορά έχω μιλήσει μαζί του και για να τον ενημερώσω. Είναι έξυπνος άνθρωπος με σκέψεις και οράματα».
 
Για τη διαιτησία: «Μερικές φορές χρησιμοποιούν την ΕΠΟ σαν όχημα για να ελέγξουν τη διαιτησία. Ο Γκαγκάτσης έχει φύγει από την ΕΠΟ, η ΚΕΔ έχει αλλάξει. Βλέπετε διαφορά στην διαιτησία; Τίποτα δεν έχει αλλάξει. Ναι, πράγματι στη Σούπερ Λίγκα υπάρχουν κάποιοι διαιτητές που δεν σηκώνουν το βάρος του πρωταθλήματος, αλλά δεν τους βάζει ο… Γκαγκάτσης».
ΠΗΓΗ:e-soccer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου