.


powered by Agones.gr (Stoixima)

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Αλκέτας Παναγούλιας: «Άξιζαν πέρα για πέρα τη νίκη τα παιδιά μας»

Αν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μιλήσει για την πρόκριση στο Mundial της Ν. Αφρικής δε νομίζω να είναι άλλος από τον Αλκέτα Παναγούλια. Εκτός του ότι είναι ο μοναδικός προπονητής, μαζί με τον Ρεχάγκελ, που έχει οδηγήσει την εθνική στα τελικά του παγκοσμίου κυπέλλου έχει γνωρίσει την αμφισβήτηση παρά τα όσα έχει καταφέρει με τα χρώματα της εθνικής σε μεγάλο βαθμό, ακριβώς όπως και ο Γερμανός τεχνικός.
Ερώτηση:
Ένα σχόλιο για το χθεσινό παιχνίδι..
Αλ. Παναγούλιας:
Να δώσουμε συγχαρητήρια στον προπονητή και τους παίκτες διότι έστειλαν την Ελλάδα για ακόμη μια φορά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Έχουμε φτιάξει μια πολύ καλή ομάδα. Έχουμε καλούς παίκτες, έχουμε παίκτες που αγωνίζονται στο εξωτερικό και έχουν αποκτήσει μεγάλη πείρα και δε φοβούνται πλέον τα διεθνή μεγάλα παιχνίδια.
Τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση ήμασταν πολύ καλοί χθες και νομίζω ότι παρά το γεγονός ότι η ουκρανική ομάδα είχε 2-3 καλούς παίκτες είχαμε και εμείς αρκετούς παίκτες καλούς οι οποίοι ήταν σε θέση να ανταποδώσουν τις επιθέσεις και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Το γκολ που βάλαμε στην αρχή του αγώνα ήταν αποφασιστικής σημασίας και νομίζω ότι άξιζαν πέρα για πέρα τη νίκη τα παιδιά μας. Θα ήθελα να σας βεβαιώσω ότι είμαι πολύ ευτυχισμένος που βλέπω μια άλλη γενιά Ελλήνων ποδοσφαιριστών να προκρίνεται με την Ελλάδα στο παγκόσμιο κύπελλο, και να θυμηθούμε και λίγο τα δικά μας τα παιδιά το 1994 και το 1980 που είχαν τη μεγάλη επιτυχία τόσο στο κύπελλο Ευρώπης όσο και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ερώτηση:
Υπήρχε ένα κλίμα αμφισβήτησης προς το πρόσωπο του Ότο Ρεχάγκελ και της εθνικής, και επειδή το γνωρίζετε αυτό το συναίσθημα θα ήθελα να μου πείτε πως το κρίνετε, πως το σχολιάζετε αυτό;
Αλ. Παναγούλιας:
Είμαι πολύ μακριά από τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα και δεν μπορώ να κάνω καμία δήλωση εκτός των αποτελεσμάτων που βλέπω και καμιά φορά στην τηλεόραση που βλέπω τα παιχνίδια. Τον άνθρωπο Ρεχάγκελ, δεν τον ξέρω ούτε έχω συζητήσει ποτέ και ούτε ξέρω την ποδοσφαιρική του φιλοσοφία του ανθρώπου. Εκείνο που ξέρω όπως είπα και προηγουμένως είναι τα αποτελέσματα φέρνει και μέχρι τώρα τα αποτελέσματα μετράνε υπέρ του ανθρώπου αυτού. Έχει δώσει στην Ελλάδα το πρωτάθλημα της Ευρώπης, ένα πράγμα που εγώ ακόμη τσιμπιέμαι και δεν μπορώ να ξυπνήσω από τη μεγάλη αυτή διάκριση, και βεβαίως στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που πήγαμε από χθες. Τα βλέπω τα πράγματα αρκετά καλά ίσως γιατί είμαι αρκετά μακριά και έχω επιθυμήσει την Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω και να δώσω τα συγχαρητήρια μου, όπως είπα και προηγουμένως, τον Ρεχάγκελ για την πρόκριση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ερώτηση:
Αν θα δίνατε μία συμβουλή, αν σας ζητούσε μια συμβουλή ο Ότο Ρεχάγκελ ποια θα ήταν αυτή;
Αλ. Παναγούλιας:
Νομίζω ότι η παρούσα γενιά των ποδοσφαιριστών έχει κάνει πολλά παιχνίδια και καλά παιχνίδια και οτιδήποτε αντίπαλο και αν έχει θα τα βγάλει πέρα. Η προσωπικότητα του Ρεχάγκελ, θα βρει τα κατάλληλα λόγια να πει για να πείσει τους παίκτες μας να έχουν μια καλύτερη εμφάνιση από ότι είχαμε εμείς το 1994
Όσο για τους Ολυμπιακούς, τους Παναθηναϊκούς, τους Αεκτσίδες, τους Παοκτσίδες, τους Αρειανούς και τους Ηρακληδείς που κατακρίνουν το ποδόσφαιρο που παίζει η εθνική μόνο ένα ερώτημα έχω να κάνω: Οι ομάδες τους παίζουν πιο όμορφο ποδόσφαιρο;

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Αντίστροφη μέτρηση για την μάχη ΠΑΟΚ ΑΡΗ

Τα βλέμματα της φίλαθλης Ελλάδας στρέφονται στην κατάμεστη Τούμπα για την αναμέτρηση ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Αρη. Αρης και ΠΑΟΚ ζουν μέσα από την αντιπαλότητά τους. Μεγάλωσαν σαν ομάδες μέσα από τις κόντρες τους, γιατί αυτές αποδείχτηκαν ικανές να συγκινήσουν, να καθηλώσουν και να υποκινήσουν χιλιάδες φιλάθλων, είτε από τον Αρη είτε από τον ΠΑΟΚ.
Οι αριστοκράτες, οι αυτόχθονες, οι Θεσσαλονικείς όπως θέλουν να χαρακτηρίζονται οι φίλαθλοι του Αρη, γιατί η ομάδα δημιουργήθηκε το 1914 από γηγενείς, αντιμετωπίζουν την ομάδα που δημιουργήθηκε από πρόσφυγες, μια ομάδα που ανήκε κατα το παρελθόν περισσότερο στα λαϊκά στρώματα. Αυτά συνέβαιναν τότε. Σήμερα τα περισσότερα χαρακτηριστικά των ομάδων, που διαφοροποιούσαν και τις προτιμήσεις έχουν αλλοιωθεί, καθώς η κοινωνία έχει αλλάξει, ο κόσμος μας έχει αλλάξει. Πλέον μένουν μόνο οι αναμνήσεις, όπως το φιλικό που έδωσαν οι δυο ομάδες με έπαθλο το κίτρινο και το μαύρο χρώμα. Ο Αρης κέρδισε με 5–2 και διατήρησε τα χρώματά του, ενώ ο υπό ίδρυση ΠΑΟΚ επέλεξε τελικά το μαύρο και το λευκό. Η ιστορία γράφτηκε, αλλά υπάρχουν πάντα κενές σελίδες. Μια κενή ακόμη σελίδα θα γραφτεί στην Τούμπα στις 22 Νοέμβρη.
Δεκαπέντε μέρες λοιπόν πριν από το ελ-κλάσικο των «αιωνίων» της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε η ένταση μεταξύ των δύο μεγάλων ομάδων του Βορρά. Αφορμή, η διαιτησία αλλά και το σιγουρα ποιό ευαίσθητο σημείο όλων των οπαδών: τα εισιτήρια. Οι περισσότερο ψύχραιμοι και σοβαροί εύχονται τις επόμενες μέρες να πέσουν οι τόνοι, γιατί πιθανόν η ένταση να έχει αντίκτυπο στο ντέρμπι. (Ας μην ξεχνάμε τα γεγονότα Σουρωτής πριν απο λίγο καιρό..)

Η πρώτη αφορμή ήταν οι διαμαρτυρίες του επίσημου Αρη για τη διαιτησία στον αγώνα με την Καβάλα το προηγούμενο Σάββατο παρά τις 3 κόκκινες κάρτες για την Καβάλα (δικαίως διαμαρτύρεται για 2 τουλάχιστον περιπτώσεις πέναλτι.). Οι ανακοινώσεις για τη διαιτησία τόσο της ΠΑΕ όσο και της Λέσχης Φίλων Αρη έφεραν σχόλια, όχι του επίσημου ΠΑΟΚ αλλά επιφανών φίλων του, ότι οι διαμαρτυρίες μπορεί να έχουν αντίκτυπο στη διαιτησία του ντέρμπι της 22ας Νοεμβρίου στην Τούμπα. Κάτι που προσοπικά δεν πιστεύω να συμβεί ιδιαίτερα σε μια έδρα όπως του ΠΑΟΚ.

Άλλη αφορμή για την ένταση ανάμεσα στις δύο ομάδες ήταν τα εισιτήρια. Οι «κίτρινοι» ζήτησαν να πάρουν το 5%, περίπου 1.200 εισιτήρια, για φίλους τους που θέλουν να έρθουν στην Τούμπα και να παρακολουθήσουν το παιχνίδι και συγχρόνως υποσχέθηκαν να δώσουν περίπου τόσα και για τους οπαδούς του «Δικεφάλου» στον αγώνα του δεύτερου γύρου. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δέχθηκε την ανταλλαγή, αλλά ζήτησε να διαφοροποιηθούν οι αριθμοί: δηλαδή, να δώσει 1.200 εισιτήρια, ωστόσο επισήμανε ότι θα δεσμεύσει μια ολόκληρη θύρα (την «1»), δηλαδή μείον 4.000 εισιτήρια, οπότε ζήτησε περίπου τόσα στον αγώνα του δεύτερου γύρου. Η ΠΑΕ Άρης αρνήθηκε και οι συζητήσεις σταμάτησαν εκεί διότι υπάρχουν πολλοί φίλοι του Αρη που έχουν διαρκείας στο συγκεκριμένο πέταλο.

Τι να πεί κανείς.. Αυτό μας έλειπε τώρα..Αν υπάρχει πολλαπλάσια αστυνομική δύναμη και δρακόντεια μέτρα ναι.. Αλλιώς μια χαρά είναι και έτσι... Ακόμα άλλωστε και χωρίς τη μετακίνηση που όπως όλα δείχνουν δεν θα γίνει η πόλη εκείνη την μέρα (θυμηθείτε με που το λέω οι Θεσσαλονικείς το ξέρουν πολύ καλα) θα θυμίζει εμπόλεμη ζώνη.

Υ.Γ Όσον αφορά ένα πρώτο σχόλιο για την Εθνική το Σάββατο μακάρι να διαψευστώ αλλά η παρέα του Σεβτσένκο είναι ένα σκαλί πάνω απο εμάς..έχοντας παράλληλα το τεράστιο αβαντάζ της έδρας στο δεύτερο παιχνίδι που είναι απίστευτα σημαντικό σε αγώνες νοκ-αουτ.

ΘΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

ΒΟΥΡΤΣΙΖΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ!!!


Μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά είναι αλήθεια. Και όχι σε κανένα παιχνίδι της σειράς, αλλά στο Chelsea-Manchester United.. Την ώρα της αλλαγής του Salomon Kalou με τον Didier Drogba και ενώ η κάμερα έκανε κοντινό στους παίκτες, έκπληκτοι τηλεθεατές και δημοσιογράφοι είδαν έναν φίλαθλο να βουρτσίζει τα δόντια του.
Ο 'παστρικός' φίλος της Chelsea σε δηλώσεις του τόνισε: «Δεν είχα χρόνο να καθαρίσω τα δόντια μου πριν φύγω για τον αγώνα». Ευτυχώς δηλαδή που είχε πάει τουαλέτα για την ανάγκη του, συμπληρώνω εγώ..

11 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ. ΘΑΝΟΠΟΥΛΟ

1)Αφού κ. Θανόπουλε είστε Πρόεδρος στην Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. και ο μόνος ενεργός μέτοχος της Π.Α.Ε. είναι ο κ. Νοτιάς τότε γιατί έχει διοικητικό πρόβλημα η Α.Ε.Κ.;
2)Αφού υπάρχει διοικητική ανυπαρξία γιατί δεν προβαίνει σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ο κ. Νοτιάς, αφού έχει "έχει την εξουσιοδότηση να την προτείνει", ώστε να υπάρξει διοικητική 'υπάρξια';
3)"Ευθύνη έχει η διοίκηση Νικολαΐδη και όσοι τον πλαισιώνανε", είπατε. Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι ευθύνες που βαραίνουν εσάς και τον κ. Νοτιά;
4)"Ανέλαβα πρόεδρος της Σούπερ Λιγκ για να είμαστε στα κέντρα των αποφάσεων", είπατε. Με απώτερο σκοπό; Να επηρεάζεται αποφάσεις; Να θωρακίσετε την ομάδα σας εξωαγωνιστικά; Ως μέλος του Δ.Σ. της Super League θα κάνατε λιγότερα;
5)"Το πρόβλημα είναι ταμειακό, όχι οικονομικό", είπατε κ. Θανόπουλε. Ποια η διαφορά των δύο και τι θέλετε να πείτε στην προκειμένη;
6)"Το φιάσκο του καλοκαιριού με τους Κύπριους επενδυτές το οποίο μου στοίχισε πολύ", τονίσατε μεταξύ άλλων. Ποια είναι τα λάθη που κάνατε τότε και τι το διαφορετικό έχετε κάνει στην Περίπτωση Κοζώνη;
7)"Θέλω να αποκτήσει η ΑΕΚ τον πρόεδρο που της αξίζει. Ελπίζω να είναι ο κ. Κοζώνης. Δεν μπορώ να βάλω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά όλες οι ενδείξεις αυτό δείχνουν", το είπατε εσείς, δηλαδή αντι για μεγαλομέτοχος θα έρθει ως πρόεδρος με μεγαλομέτοχο τον κ. Νοτιά;
8)"Προς το παρόν ανταλλάσσουμε πληροφορίες. Ορκωτοί λογιστές θα μπουν μετά", δηλώσατε Πρόεδρε. Τρεις μήνες τώρα τι στοιχεία ανταλλάζετε και δεν έχουν μπει ορκωτοί λογιστές;
9)"Τι λέτε ρε που θέλετε να σας πει ο κ. Κοζώνης τι έχει! Δεν έχω δει κανέναν πρόεδρο ομάδας πριν αγοράσει ομάδα να λέει τι περιουσιακά στοιχεία έχει. Που τα είδατε αυτά". Εσείς κ. Θανόπουλε προσωπικά, γνωρίζετε με στοιχεία την οικονομική κατάσταση του κ. Κοζώνη;
10)Είπατε ότι: "Το να έχεις δάνεια και υποχρεώσεις είναι κάτι λογικό. Η ΑΕΚ έχει ταμειακό πρόβλημα, όχι οικονομικό. Αν είχαμε τα 5 εκατ. ευρώ δεν θα μιλάγαμε τώρα", ωστόσο νωρίτερα είπατε ότι: "Στηρίζουμε 1000% τον κ. Κοζώνη. Πιστεύω ότι είναι μία από τις τελευταίες λύσεις και ελπίζω όλα να πάνε καλά. Αν όχι τότε θα μπούμε σε περιπέτειες. Κλείνοντας το μόνο αγκάθι που υπάρχει είναι το ταμειακό έλλειμμα". Ποιες είναι οι περιπέτειες αυτές που θα μπει η Α.Ε.Κ. για ταμιακό πρόβλημα μόλις 5 εκ €;
11)"Δεν χρειάζεται να είσαι Κροίσος για να διαχειριστείς σωστά την ΑΕΚ", είπατε εσείς κ. Θανόπουλε. Δηλαδή θα έρθει ως διαχειριστής τελικά;

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.. ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ


Μπορεί να λένε ότι το γυναικείο φύλλο είναι το αδύναμο φύλλο αλλά μάλλον η εικόνα διαψεύδει 4.500 χιλιάδες χρόνια.. πλάνης.
Η παίκτρια της New Mexico, Ελίζαμπεθ Λάμπερτ, στην αναμέτρηση μεταξύ της BYU και της New Mexico για τα πλέι-οφς του γυναικείου ποδοσφαιρικού πανεπιστημιακού πρωταθλήματος των ΗΠΑ, έκανε πάνω από πέντε επικίνδυνα για την σωματική ακεραιότητα των αντιπάλων μαρκαρίσματα κατορθώνοντας να δεχτεί σε ολόκληρο το ματς μία μόλις κίτρινη κάρτα! Για την ιστορία η BYU επικράτησε με 1-0, αλλά ουδείς ασχολείται με το τελικό σκορ καθώς το κύριο θέμα συζήτησης ήταν η εμφάνιση της παίκτριας της New Mexico.

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ: ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ

Ο Όλεγκ Προτάσοφ έφυγε και στη θέση του ήρθε ο απολυμένος κατά το παρελθόν από την ίδια ομάδα Σάββας Κωφίδης. Ο Μαζίνιο είναι παρελθόν και τη θέση του θα πάρει, άπ' ότι δείχνουν όλα, ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ. Ο Κετσπάγια έφυγε ως αποτυχημένος (γιατί άραγε) και ο μεγάλος Ζίκο που άλλαξε τα πάντα στον Ολυμπιακό αποκλείστηκε από τον Πανσερραϊκό στο κύπελλο. Κάπως έτσι λοιπόν κινούνται οι διοικήσεις των ομάδων αλλάζοντας προπονητή όπως αλλάζει τα εσώρουχα της η Τζούλια Αλεξανδράτου.. Το μόνο επιχείρημα για τις 'μεταγραφές' αυτές είναι η αλλαγή στην ψυχολογία των παικτών. Ποιων παικτών όμως; Αυτών που διάλεξε ο προηγούμενος προπονητής; Αυτών που διάλεξε η διοίκηση; Κάπως έτσι χάνονται οι χρονιές για πολλές ομάδες και η δικαιολογία για τις διοικήσεις είναι απλή: «Την ομάδα την έφτιαξε ο προηγούμενος και τι να κάνει ο επόμενος».. Τον κρατάνε για τη νέα χρονιά και στα μίσα τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου. Βλέπω στο μπάσκετ για παράδειγμα τον Άρη. Αποκλείστηκε με τον Ματσόν από την Euroleague. Αλλάζει προπονητή και η ομάδα έχει τα ίδια χάλια με αποτέλεσμα να φάει 35 πόντους από τον Π.Α.Ο.Κ.. Μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι οι προπονητές; Αλήθεια για τις επιλογές προπονητών ποιος φταίει;

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚAI ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Πόσο πιθανό είναι σ’ ένα κλειστό γήπεδο να χρειάζονται οι παίχτες κ ο κόσμος ομπρέλες για να μην βραχούν? Για την Ελλάδα του 2010 αυτό τείνει να γίνει συνήθεια! Το κλειστό γυμναστήριο της Νεάπολης στην Λάρισα και το κλειστό των Ιλισίων στην Αθήνα δεν αντέχουν από ότι φαίνεται τις καιρικές αλλαγές με αποτέλεσμα η βροχή να δημιουργεί τεράστια προβλήματα . Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο στην Λάρισα για την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος μπάσκετ της Α1 όπου ο πρωταθλητής Ευρώπης Παναθηναϊκός αντιμετώπιζε την Ολύμπια επιστρατεύτηκαν κουβάδες κ πατσαβούρες για να μαζεύτουν τα νερά από τον αγωνιστικό χώρο. Στο ίδιο γήπεδο, αυτό το Σάββατο καθυστέρησε για 3 ώρες η συνέχιση του αγώνα ΕΑΛ-ΚΕΡΑΤΕΑ για την Τρίτη αγωνιστική της Α1 κατηγορίας του βόλεϊ γυναικών εξαιτίας ακαταλληλότητας του γηπέδου αφού νερά έσταζαν από την οροφή ακριβώς στο κέντρο του γηπέδου!! Η Αθήνα μην θέλοντας να μείνει πίσω στις εξελίξεις φρόντισε Ηλυσιακός και Ολύμπια να αγωνιστούν υπό το ειδυλλιακό φόντο πλαστικών οικιακών σκευών αφού κουβάδες είχαν τοποθετηθεί κατά μήκος της οροφής του γυμναστηρίου….Βέβαια όλο το παραπάνω σκηνικό θα μπορούσε να είναι παραμυθάκι, ένα μύθευμα της φαντασίας μας όπου όλοι περιμένουμε να εμφανιστεί ο δράκος, ένας υπερήρωας να τους σώσει απ’ αυτά τα δεινά και να ακουστεί στο τέλος το κλασικό ¨ έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα¨! Είμαστε σίγουροι πως στον δύσμοιρο ελληνικό αθλητισμό όλο και κάποιος δράκος θα εμφανιστεί από το πουθενά, θέλουμε να ελπίζουμε, όμως ότι υπερήρωες δεν υπάρχουν και ότι η ΓΓΑ θα αναλάβει επιτέλους πρωτοβουλίες, κ όσο αναφορά την νομοτελειακή κατάληξη των παραμυθιών (¨έζησαν αυτοί καλά κ εμείς καλύτερα¨) είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι μπορεί κάτι τέτοιο να ειπωθεί στον επαγγελματικό ελληνικό αθλητισμό.
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Το χρονικό μιας ένστασης που τελικά δεν έγινε

Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε την Τρίτη (27/10) από τον Πανσερραϊκό με 1-3 στο δημοτικό στάδιο των Σερρών πραγματοποιώντας άλλη μια φορά προβληματική εμφάνιση, αλλά οι γηπεδούχοι χρησιμοποίησαν αντικανονικά και έκτο αλλοδαπό ποδοσφαιριστή κατά την διάρκεια της αναμέτρησης. Απροσεξία η οποία λίγο έλλειψε να αχρηστεύσει μία σπουδαία νίκη-πρόκριση επί του νταμπλούχου Ελλάδας. Τα «λιοντάρια» του βορρά έπαιξαν με 6 ξένους ποδοσφαιριστές για τέσσερα λεπτά, με αποτέλεσμα να έχει το δικαίωμα ο Ολυμπιακός να κάνει ένσταση. Οπως λέει η προκήρυξη του Κυπέλλου Ελλάδας, στο άρθρο 7, εδάφιο στ', αναφέρεται καθαρά ότι για τις ομάδες της Β' και Γ' Εθνικής ισχύουν οι ίδιοι περιορισμοί στον καταρτισμό της ενδεκάδας με αυτούς που προβλέπει το άρθρο 19 παράγαρφος 6 και 7 του Κανονισμού επαγγελματικών πρωταθλημάτων.
Συγκεκριμένα, ο Παπάζογλου αντικαταστάθηκε στο 74' από τον Καλί και από πέντε (είναι το ανώτατο όριο), βρέθηκαν έξι παίκτες στην 11άδα των σερραιών χωρίς δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική Ελλάδας (Τάντιτς, Καλί, Σκάγκλια, Λεοζίνιο, Κάστρο, Ριμόλντι).Τρία λεπτά αργότερα, ο Ογιος αντικατέστησε τον Τάντιτς με τον Κωνσταντινίδη αλλά το λάθος είχε ήδη γίνει και ο Ολυμπιακός είχε το δικαίωμα να κάνει ένσταση εντός 48 ωρών και να πάρει το παιχνίδι στα χαρτιά.
Μετά όμως από σκέψη και αφού συμβουλεύτηκε τους νομικούς του, ο Σωκράτης Κόκκαλης αποφάσισε να μην ασκήσει το νόμιμο δικαίωμα που είχε. Ετσι, δεν αλλάζει τίποτα, η νίκη του Πανσερραϊκού ισχύει και ο Ολυμπιακός βρίσκεται εκτός κυπέλλου.Δεν ήθελε κατ εμέ να ανοίξουν οι ίδιες ιστορίες με την Καλαμαριά που μόνο κακό θα έκαναν και θα πλήγωναν ανεπανόρθωτα το image του Ολυμπιακού. Δεν είναι δυνατόν να επικαλείσαι 3 λεπτά αγώνα για μια ήττα ολοκάθαρη απο μια ομάδα β΄ εθνικής που την ήθελε όπως φάνηκε πολύ περισσότερο.. Το είχα τονίσει άλλωστε ότι το ρόστερ του Ολυμπιακού είναι πολύ μικρό και κάπου θα έβγαινε η κούραση απο τα συνεχόμενα παιχνίδια.
Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός εκτιμώντας ότι η παράβαση στην οποία υπέπεσε η Π.Α.Ε. Πανσερραϊκός κατά τον χθεσινό αγώνα του Κυπέλλου Ελλάδος αποτελεί ένα στιγμιαίο ανθρώπινο λάθος, αποφάσισε να μην υποβάλλει ένσταση κατά του κύρους του αγώνα.
Θα μπορούσαν και από την πλευρά τους, οι ομάδες της Β’ Εθνικής να κάνουν ένσταση επικαλούμενες έννομο συμφέρον για το γεγονός ότι ο Γκιγέρμo Όγιος χρησιμοποίησε έξι ξένους παίκτες στα τελευταία λεπτά του ματς με τον Ολυμπιακό. Όμως ούτε αυτό πρόκειται να συμβεί και το όλο θέμα είναι στα χέρια πλέον της ΕΠΟ που από την πλευρά της ασφαλώς θέλει να διασφαλίσει την τήρηση των κανονισμών της διεξαγωγής του κυπέλλου. Ομως κινδυνεύει να θεωρηθεί ότι εξυπηρετεί έτσι τα συμφέροντα του Ολυμπιακού, ο οποίος και έχει χρησιμοποιήσει τον όρο "στιγμιαίο ανθρώπινο λάθος" στην ανακοίνωσή του.
Έντονες φήμες βγήκαν ότι το παιχνίδι ήταν στημένο. Κάποιοι λέει που έπαιξαν το "3-1" κέρδισαν 15 εκατομμύρια; Η ΥΠΕΕ δέχτηκε καταγγελίες για πρόσωπα που ανήκουν στον χώρο του Ολυμπιακού και άρχισε ήδη την έρευνα. Δέν θέλω να πιστεύω ότι συνέβη κάτι τέτοιο καθώς θα επεκταθεί η βρώμα και η δυσωδία του ελληνικού ποδοσφαίρου για άλλη μια φορα..

ΘΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Η απόσταση του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού με τις υπόλοιπες ομάδες έχει μεγαλώσει πάρα πολύ, όπως δείχνουν οι αριθμοί. Μετά και το τέλος της όγδοης αγωνιστικής οι δύο "αιώνιοι" ισοβαθμούν στην πρώτη θέση με 22 βαθμούς, εννιά περισσότερους από τον τρίτο της βαθμολογίας, Αρη μόλις μετα το πέρας της 8ης αγωνιστηκής και όλα δείχνουν οτι οδηγούμαστε σε ένα πρωτάθλημα δυο ταχυτήτων.
Είναι η πρώτη φορά που οι 2 πρώτοι ξεφεύγουν με τόση διαφορά απο τόσο νωρίς στο πρωτάθλημα.Ολυμπιακός και Παναθηναικός μάλιστα το έχουν καταφέρει αυτό χωρίς να έχουν παίξει ποδόσφαιρο υψηλών προδιαγραφών. Ο ολυμπιακός παίρνει παιχνίδια κυρίως με την κεκτημένη ταχύτητα που του έχουν προσδώσει τα συνεχόμενα πρωταθλήματα δίχως να εντυπωσιάζει με ενα αρκετά περιορισμένο ρόστερ,έχοντας παράλληλα καταφέρει να περάσει απο τις 3 ποιο δύσκολες έδρες του πρωταθλήματος (Αλκαζάρ,Τούμπα,ΟΑΚΑ).Από την άλλη ο Παναθηναικός δυσκολεύεται αλλά για πρώτη φορά μετα απο χρόνια έχει ξεκινήσει χωρίς μεγάλες απώλειες βαθμών απο τους "μικρούς" κάτι που τον ταλαιπορούσε και τον οδηγούσε στην απώλεια του τίτλου. Έχοντας μάλιστα ηγέτη τον Κατσουράνη που έχει δώσει στην ομάδα 10 από τους 22 βαθμούς και τον και όχι τον πολυδιαφημισμένο και υπερεκτιμημένο Σισέ.
Βέβαια οι λόγοι που οι 2 αυτές ομάδες έχουν ξεφύγει δεν είναι μόνο καθαρά αγωνιστικοί. Είναι και η γνωστή λαική έκφραση ότι δίνεις παίρνεις.. Ο Παναθηναικός έχει δώσει γύρω στα 40 εκατομύρια ευρώ τα 2 τελευταία χρόνια παίρνοντας παίκτες τύπου Λέτο,Κατσουράνη,Σισε,Ζιλμπέρτο Σιλβα και ο Ολυμπιακός έχει κάνει πολύ ποιοτικές προσθήκες και σε καλές ηλικίες Γκαλέτι,Μαρέσκα,Μελλμπεργκ παίκτες οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν σε επίπεδο πρωταθλητισμού με τους παίκτες των άλλων ομάδων αλλά και τα συμβόλαια τους είναι προυπολογισμοί σε μπάτζετ ολόκληρης ομάδας «β’ ταχύτητας»!!
Η ΑΕΚ φαίνεται να ξέμεινε από ρευστό και μειώνει τα συμβόλαια συνεχώς ενώ ο ΠΑΟΚ λειτουργεί μάλλον σαν ποδοσφαιρικός ΟΑΕΔ της Ευρώπης από την μια και σαν εκτροφείο εγχώριων ποδοσφαιριστών από την άλλη με σκοπό την μεταπώληση.Ο Άρης διαθέτει καλή ομάδα σε επίπεδο ρόστερ αλλά ο προπονητής φαίνεται να είναι τουλάχιστον μέτριος και δεν βοηθάει καθόλου την ομάδα από τον πάγκο.Και οι 3 λοιπόν δεν πάνε για τίποτα παρά για ένα καλό πλασσαρίσμα μέσα στην 1η πεντάδα και ίσως την κατάκτηση του κυπέλου που δεν πάυει να είναι ένας τίτλος και αυτός.. Αυτή είναι η αλήθεια όσο και αν πονάει κάποιους. Αξιοσημείωτο επίσης της φετινής σεζόν είναι ότι ο τρίτος της βαθμολογίας με την πρώτη ομάδα που βρίσκεται κάτω από τη ζώνη του υποβιβασμού απέχει μόλις δύο νίκες ή αλλιώς έξι βαθμούς δηλαδή με ένα αρνητικό ντεμαράζ μπορεί να δούμε την ευχάριστη έκπληξη έως τώρα Εργοτέλη να βρίσκεται κοντά σην ζώνη του υποβιβασμού.
Σε λίγες μέρες έρχεται το ντέρμπι κι εκεί θα φανεί ποια είναι η καλύτερη ομάδα και ποια αξίζει τον τίτλο γιατί δεν βλέπω τους υπόλοιπους να μπορούν να απειλήσουν αισθητά αν και βρισκόμαστε μόλις μετά το τέλος της 8ης αγωνιστικής..
ΘΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

ΑΛΛΟ E.O.K. ΚΑΙ ΑΛΛΟ F.I.B.A.

Μπορεί ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός να αποτελούν το 'Κωλονάκι' του ελληνικού Μπάσκετ, ώστόσο υπάρχει και η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, η άλλη πλευρά του νομίσματος, τα 'Εξάρχεια' της ελληνικής καλαθόσφαιρας. Σε αυτό τον κύκλο των 'χαμένων' ομάδων ανήκουν ιστορικές ομάδες και μία εξ αυτών είναι η Α.Ε.Κ.. Διαβάζοντας λοιπόν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ένωση, γράφεται ότι η Α.Ε.Κ. βρίσκει λύση με τη βοήθεια του Ε.Σ.Α.Κ.Ε. και της Ε.Ο.Κ.. Όλα αυτά συμβαίνου την ίδια στιγμή που η F.I.B.A. έχει απαγορεύσει την έκδοση δελτίων ξένων παικτών στην Ένωση. Μάλιστα, το ρεπορτάζ συνεχίζει λέγοντας ότι ομοναδικός ξένος που θα έχει δικαίωμα συμμετοχής είναι ο ΜακΓκραθ, επείδη πέρυσι αγωνίστηκε στο Αιγάλεω και το δελτίο του βρίσκεται στα γραφεία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης!!! Άραγε διαφορετιοί νόμοι ισχύουν στην στην παγκόσμια ομοσπονδία Μπάσκετ και άλλοι στην ελληνική;

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

...ΓΑΡΓΑΡΕΣ ΚΑΙ... ΜΠΟΥΦΟΙ!!

Δεν υπάρχει τίποτα που να με θλίβει περισσότερο από τους ανακόλουθους ανθρώπους. Άνθρωποι που δημιουργούν καταστάσεις χωρίς να υπολογίζουν τις συνέπειες μόνο και μόνο για να μη φανούν 'λίγοι'. Σίγουρα όλοι κάνουμε λάθη. Λάθος εκτιμήσεις, λάθος προβλέψεις με αποτέλεσμα να αλλάζουμε γνώμη και να φαινόμαστε έστω και στιγμιαία ανακόλουθοι. Αυτό όμως που συνέβη τις τελευταίες ημέρες είναι άνω ποταμών. Από την Κυριακή κιόλα δεν είχαμε διαιτησίες σε κάποιους αγώνες. Το σενάριο έμεινε ίδιο και στα εξ' αναβολής παιχνίδια. Και κάπου εκεί έρχονται στην επιφάνεια αντιλήψεις και συμπεριφορές. Οι δημοσιογράφοι (κάποιοι) και οι εφημερίδες (κάποιες) ανάλογα με το που πρόσκεινται, είδαν κακές διαιτησίες σε μερικά παιχνίδια αλλά στο 'δικό' τους όλα κύλησαν ομαλά και μείνανε στη νίκη. Αλλά αυτό είναι το εύκολο κομμάτι της υπόθεσης. Το άλλο κομμάτι, το δύσκολο, έχει να κάνει με τις ομάδες και ειδικά με τους προέδρους τους. Βγαίνει από το Ο.Α.Κ.Α. ο Νίκος Θανόπουλος και μιλάει για τη διαιτησία 'που όλοι είδαμε'. Φωνάζουν οι οπαδοί και λένε: «Πρόεδρε χτύπα το χέρι στο τραπέζι, τι είναι αυτά τα αίσχη και αυτές οι πολυκατοικίες που δεν παίζουν μόνο στο Mega αλλά και στο Novasports».. Ο οπαδός ανεβάζει πυρετό και οργίζεται. Ανάλογα πράγματα συμβαίνουν και στον Βορρά με τον έτερο αδικημένο 'δικέφαλο'. Περιμένουμε λοιπόν στη συνεδρίαση της Super League να βγάλουμε λαβράκι με αυτά που θα ειπωθούν και με τα όσα θα διαδραματιστούν. Και τελικά έτσι συνέβη. Αλλά όχι με τα όσα ελέχθησαν και συνέβησαν, αλλά ακριβώς με το αντίθετο.. Με τα όσα δεν ειπώθηκαν και δεν έγιναν. 'Γαργάρα' έκανε ο Νίκος Θανόπουλος τα όσα συνέβησαν στο ντέρμπι. Η μόνη αναφορά έγινε στα ανθρώπινα λάθη και στην αρχή του πρωταθλήματος. Ούτε γάτα ούτε ζημιά. Όλα είναι καλά και συνεχίζουμε. Στον αντίποδα ο Θοδωρής Ζαγοράκης,δεν μπήκε καν στη διαδικασία να στείλει κάποιον στη συνεδρίαση της Super League. Η δικαιολογία βεβαίως είναι ότι παραιτήθηκε ο εκπρόσωπος της Π.Α.Ε. στη Super League Βασίλης Γκαγκάτης. Ολόκληρος Π.Α.Ο.Κ. δεν βρήκε έναν άνθρωπο να τον στείλει στην Αθήνα!! Που κανονικά θα έπρεπε να κατέβει ο ίδιος ο Ζαγοράκης παρά τις όποιες εξελίξεις. Όμως τίποτα. Βγάζουν οι ομάδες ανακοινώσεις για τις διαιτησίες και προκαλούν τους οπαδούς. Και στο μοναδικό όργανο που θα μπορούσαν να μιλήσουν και να ψάξουν λύση για το θέμα, κάνουν 'γαργάρες' με τον έναν ή άλλο τρόπο. Ο μόνος που 'βγάζει καρκίνο' είναι ο οπαδός που τον λένε.. μπούφο!! Γιατί όταν βλέπω τον οπαδό να βγαίνει στα ραδιόφωνα και να βγάζει πίκρα, στεναχώρια και οργή, και όταν οι αρμόδιοι κάνουν 'γαργάρες' ενώ συγχρόνως βγάζουν ανακοινώσεις είναι απλά σαν να αποκαλούν τον οπαδό μπούφο. Έτσι απλά. Από τη μία κάνουν 'γαργάρες' και από την άλλη πουλάνε οπαδιλίκι σε ποιους άλλους.. στους μπούφους..

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΠΑΔΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΕΡΑΤΑ

Σίγουρα κάποιος μπορεί να είναι και οπαδός και κερατάς χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να είναι και τα δύο συγχρόνως. Αλλά ποια μπορεί να είναι η ομοιότητα δύο διαφορετικών προσώπων που ο ένας έχει μια τη μία ιδιότητα και ο άλλος την έτερη; Εκτός βέβαια, του ότι και οι δύο έχουν να κάνουν με πόρνες, όπως δήλωσε κατά το ήμισυ ο Ίβιτσα Όσιμ.. Ο κερατάς επειδή αγαπάει την γυναίκα του μόλις αντιληφθεί την απάτη αρχίζει να μονολογεί: «Η γυναίκα του γείτονα όμως πήγε με δύο άντρες συγχρόνως.. Άσε που τη γυναίκα του διπλανού την πήραμε όλοι στη γειτονιά. Μου υποσχέθηκε κιόλα ότι δε θα το ξανακάνει και ότι ήταν η πρώτη φορά, είχε πιει κιόλα». Έτσι και ο οπαδός. Ψάχνει συνεχώς να βρει δικαιολογίες για να μπορέσει να συνεχίσει να 'είναι' με την αγαπημένη του.. ομάδα. Αρχίζει λοιπόν τις δικαιολογίες λέγοντας: «Ναι, με ευνόησε η διαιτησία αλλά πέρσι με έσφαξε σε εκείνον τον αγώνα. Άσε που τους άλλους συνέχεια τους δίνει πέναλτι ανύπαρκτα. Και για χρέη.. και σε άλλους έχει διαγράψει γιατί όχι σε μένα», και κάπως έτσι λοιπόν βρίσκει άλλοθι για να συνεχίσει να αγαπάει την ομάδα του παρά τα 'κέρατα' που βλέπει στον καθρέφτη που λέγεται tv κάθε Κυριακή. Βέβαια, υπάρχουν και αυτοί που είναι περισσότερο ρομαντικοί και που αγαπούν ομάδες λιγότερο όμορφες, μικρότερης εμβέλειας. Γι' αυτούς, το μόνο ρητό που μου έρχεται στο μυαλό είναι: Αν παντρευτείς άσχημη θα είναι ποινή, αν παντρευτείς όμορφη θα είναι κοινή..

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ!

Επειδή συμβαίνει να γίνομαι αποδέκτης πολλών e-mail που αφορούν τις μεταδόσεις και τις περιγραφές ποδοσφαιρικών αγώνων, αλλά ακούω και στο ραδιόφωνο τις αντιδράσεις και τις ευαισθησίες των ακροατών, δεν μπορώ παρά να μπω στον πειρασμό να αναφέρω τις παρακάτω προσωπικές απόψεις. Και αδιαφορώ αν συμφωνήσετε ή όχι. Ούτε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν, απλά με ενοχλούν αυτά που διαβάζω και το καταθέτω. Αλλωστε σέβομαι, όπως θα καταλάβετε, την όρασή σας. Για την κρίση σας δεν μπορώ να ξέρω... Σε ένα ρυθμό τρέλας που το σύστημα έχει βάλει τη ζωή μας και την έλλειψη μέτρου και επιπέδου, έχει παρεξηγηθεί ο ρόλος του δημοσιογράφου που περιγράφει ένα ποδοσφαιρικό αγώνα. Το πρώτο και σημαντικό είναι ότι ο δημοσιογράφος δεν έχει θεσμικό ρόλο ώστε να δίνει ετυμηγορία, για το αν μια φάση είναι πέναλτι ή οφσάιντ ή φάουλ ή αν η μπάλα πέρασε τη γραμμή. Κάνει μια προσωπική εκτίμηση, που ωστόσο...
α. Δεν ωθεί τον διαιτητή να πράξει ανάλογα, καθώς αυτός σίγουρα δεν τον ακούει!
β. Δεν επηρεάζει τον παρατηρητή στην βαθμολογία του διαιτητή.
γ. Δεν μπορεί να αλλάξει την όποια γνώμη του θεατή, που έχει ανάλογη όραση και μπορεί να κρίνει ο ίδιος τι είναι αυτό που είδε. Ο περιγράφων μπορεί μόνο να διευκρινίσει τι ισχύει κατά περίπτωση σε ένα κανονισμό, που ο θεατής ίσως να μην γνωρίζει. (Σημείωση: Αν θεωρείτε ότι υπάρχουν δημοσιογράφοι που μπορούν να σας αλλάζουν γνώμη σε πράγματα που βλέπουν τα ματάκια μας, είτε πρέπει να δείτε οφθαλμίατρο είτε να τους κατηγορήσετε για σοφιστές και επικίνδυνους για την κοινωνία). Η δουλειά του περιγράφοντα είναι να λειτουργεί προσθετικά στην εικόνα, μεταφέροντας το κλίμα και δίνοντας τη δυνατότητα να γνωρίζει ο θεατής ποιός ποδοσφαιριστής δρα και πώς σε κάθε φάση. Κάθε εκτίμηση φάσης, απόφασης, απόδοσης παικτών, διαιτητών και προπονητών είναι καθάρα προσωπική. Αν τώρα διαφέρει από αυτήν του θεατή, τι πρέπει να γίνει; Τα όσα γραφώ παρακάτω ισχύουν και για σένα και για μένα, αλλά χρησιμοποιώ δεύτερο πρόσωπο, για την οικονομία του λόγου.
Καταρχήν δεν μπορεί να αλλάξει κανείς αυτό που βλέπουν τα μάτια σου! Αν φοβάσαι ότι τα λεγόμενα θα επηρεάσουν τους άλλους θεατές, που δεν έχουν τη δική σου... ικανότητα, μην ανησυχείς! Μπορεί να υπάρχουν πολλοί θεατές με χειρότερη κρίση από σένα, αλλά να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν και πολλοί με καλύτερη από τη δική σου!
Αν νομίζεις ο κάθε δημοσιογράφος μπορεί να διαμορφώνει συνειδήσεις, υποτιμάς πολύ την κοινωνία που ζεις και αν επιμένεις ότι είναι ευάλωτη, θα πρέπει να αναζητήσεις αλλού τις αιτίες! Και το πλέον σημαντικό! Που είναι και το μεγάλο μου παράπονο... Ποτέ μα ποτέ δεν έχω πάρει ένα e-mail, που να κριτικάρει έναν περιγράφοντα, σε αυτή την περίπτωση περιλαμβανομένου και εμού, για την χρήση της ελληνικής γλώσσας και το αν προφέρει λάθος ονόματα, ή αν δεν βρίσκει τον σωστό παίκτη που έχει τη μπάλα ή που έκανε τη σέντρα. Και βγάζω το απλό συμπέρασμα! Σήμερα δεν μας ενδιαφέρει αν το παιδί μας ακούει διαστρεβλωμένα ελληνικά ή αν μεταφέρεται λάθος μια πληροφορία, αλλά μας ενδιαφέρει να ακούει αν μια φάση ήταν πέναλτι ή όχι! Θα μου πείτε, ποιός είμαι εγώ, που παρακολουθώ έναν αγώνα, για να κρίνω τα ελληνικά του άλλου; Πανεπιστημιακός; Οχι, αλλά ούτε πανεπιστημιακός του ποδοσφαίρου είσαι... Και στο φινάλε, η παιδεία δίνει προτεραιότητα στο να ξέρεις πρώτα σωστά ελληνικά και μετά κανονισμούς ποδοσφαίρου! Εκτός αν νομίζεις ότι το δεύτερο αξίζει περισσότερο από το πρώτο!
Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει για μια ακόμα φορά να αποθεώσουμε τον θρίαμβο της βλακείας!
novasports.gr

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Με δύο ακόμη βοηθούς θα πλαισιωθεί το τετράδυμο των διαιτητών, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της U.E.F.A.. Το νέο αυτό εγχείρημα θα ξεκινήσει πιλοτικά (μια λέξη που στην Ελλάδα έχει την έννοια του καθυστερώ, βλ. ηλεκτρονικό εισιτήριο), στο Europa League και αν αποδειχθεί η συνταγή καλή τότε θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες διοργανώσεις Και κάπου εκεί έρχεται στο μυαλό όλων το άμοιρο ελληνικό πρωτάθλημα και το ερώτημα πως θα κάνει βήματα μπροστά ώστε επιτέλους γίνει ανταγωνιστικό σε σχέση με τα προηγμένα ευρωπαϊκά. Η σκέψη είναι απλή: Από τη στιγμή που η U.E.F.A. συνεχώς προσπαθεί να βρει τρόπους ώστε να γίνει καλύτερο το προϊόν που λέγεται ποδόσφαιρο, ας προσφερθεί η ελληνική Super League, η Ε.Π.Ο. να λειτουργεί ως πειραματικό πρωτάθλημα της Ευρώπης. Όπως τα πειραματικά σχολεία δηλαδή που κάθε νέο μάθημα και τρόπος διδασκαλίας πρώτα περνάει από εκεί. Το πολύ πολύ να έχουν παρενέργειες τα πειράματα και να γίνει το ελληνικό πρωτάθλημα Super Super League γατί έτσι και αλλιώς χειρότερο δεν μπορεί να γίνει..

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ..

«Τι να έρθεις να κάνεις στην Αθήνα; Οικονομική κρίση, πολιτική αστάθεια, γρίπη.. και οι σεισμοί, άσε οι σεισμοί», λέει ο Χάρρυ Κλυνν σε μια σκηνή στην ταινία "τα 201 καναρίνια" του 1964. Σαράντα πέντε ολόκληρα χρόνια μετά, η οικονομική κρίση έχει γίνει παγκόσμια, η πολιτική αστάθεια στη χώρα συνεχίζεται, η γρίπη έχει αποκτήσει το όνομα Η1Ν1 και το ψευδώνυμο 'των χοίρων', και οι σεισμοί.. Έτσι και το ελληνικό πρωτάθλημα ξεκίνησε και πάλι. Με σφαλτσοσφυρίγματα, καρέκλες προπονητών που τρίζουν από την πρώτη αγωνιστική και βέβαια η βία να είναι πάνω απ' όλους και απ' όλα. Και μέσα σε όλα αυτά να πρέπει ο Έλληνας πολίτης να αποφασίσει τι κόμμα θα ψηφίσει για να βγει η χώρα από αυτό το αδιέξοδο Να ψηφίσεις ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ., αυτοί δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους. Να ψηφίσεις ΛΑ.Ο.Σ., αυτοί είναι άκρα δεξιά. Να ψηφίσεις Κ.Κ.Ε., αυτοί είναι κομμουνιστές Να ψηφίσεις ΠΑ.ΣΟ.Κ., αυτοί έχουν τον Γιωργάκη για αρχηγό. Να ψηφίσεις Νέα Δημοκρατία, αυτοί θα κάψουν και τα δέντρα στο πεζοδρόμιο της γειτονιάς. Τέλος, να ψηφίσεις οικολόγους πράσινους, αυτοί είναι οικολόγοι και αν μπουν στο τσίρκο που λέγεται Βουλή θα αφήσουν όλα τα ζώα που έχει μέσα, να βγουν ελεύθερα έξω..