.


powered by Agones.gr (Stoixima)

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Οι «απεργίες της φακής» γίνονται από βολεμένους επαναστάτες

Ανοιχτή επιστολή του Π. Πετρούση στον Κ. Βαξεβάνη


Κ.Βαξεβάνη,
Αυτά που σας γράφω τα ξέρετε και εσείς και εγώ. Τα υποψιάζεται, φαντάζομαι, πλέον και ο κόσμος. «Η Π.Ο.Σ.Π.Ε.Ρ.Τ. απεργεί κατά των μέτρων που υπονομεύουν και απαξιώνουν τη λειτουργία της Ε.Ρ.Τ.», γράφει αυτή τη στιγμή στο πάνω μέρος της οθόνης στην Ε.Τ.1 και την Ε.Τ.3. Την ίδια στιγμή στη ΝΕΤ παρακολουθώ σε απ’ ευθείας μετάδοση την εκπομπή «Αθλητική Κυριακή».

Το ίδιο έχει συμβεί κατά το παρελθόν για ποδοσφαιρικούς αγώνες και  κληρώσεις αθλητικού περιεχομένου.
Αν δεν κάνω λάθος, απεργία σημαίνει σκόπιμη αναστολή της εργασίας που γίνεται από ένα οργανωμένο σύνολο ανθρώπων με σκοπό την επίτευξη ενός στόχου ή την εκδήλωση της θέλησής του.
Πάμε τώρα στα πιο δύσκολα. Κύριε Βαξεβάνη, είσαστε μια πολύ σημαντική μονάδα αυτού που ονομάζουμε δημοσιογραφικό κόσμο. Του κόσμου που ευθύνεται, σε κάποιο βαθμό, γι’ αυτό που είναι η χώρα. Μας αρέσει να μιλάμε αορίστως γι’ αυτό, αλλά εγώ έχω μάθει να μιλώ συγκεκριμένα.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως είναι δυνατόν να λαμβάνει χώρα μια απεργία της Π.Ο.Σ.Π.Ε.Ρ.Τ. για τα 2/3 των δημοσιών Μέσων, έστω και για συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Πως ανέχεστε οι απεργοί, ποδοσφαιρικοί αγώνες και αθλητικές εκπομπές να γίνονται «Δούρειοι Ίπποι» των δίκαιων απεργιών σας;
Αν δεν κάνω λάθος είστε μέλος Ένωσης του κλάδου. Πείτε μου πότε κάνατε τελευταία φορά απεργία για την πολυθεσία των Δημοσιογράφων που «κλέβουν» τη θέση εργασίας από κάποιον άνεργο και πιθανότατα νεαρό δημοσιογράφό; Πότε κάνατε τελευταία φορά απεργία για τους νέους δημοσιογράφους που «εργάζονται» αμισθί και βεβαίως ανασφάλιστοι;
Πότε προτείνατε τελευταία φορά οι δημοσιογράφοι με πτυχίο αναγνωρισμένο από το κράτος να έχουν δικαίωμα να εγγραφούν σε κάποια Ένωση αμέσως αντί, να μπαίνουν στη σειρά μαζί με τους υπόλοιπους, τους «ανειδίκευτους»- ερασιτέχνες- «χομπίστες» συναδέλφους τους.
Είμαι σίγουρος ότι έχετε γνωρίσει όλες τις παραπάνω περιπτώσεις σε πολλά από τα Μ.Μ.Ε. που έχετε εργαστεί.
Μπορώ να σας ρωτήσω πολλά ακόμη. Πολλά, τα οποία είναι η δουλειά μου να σας ρωτήσω. Θα σας παρακαλούσα να το σεβαστείτε. Και να σπαταλήσετε λίγη από την ευφυΐα και ρητορεία σας, να μου απαντήσετε.
Κ. Βαξεβάνη, η ανοικτή επιστολή απευθύνεται σε εσάς γιατί θεωρώ πως όποιος έχει δύναμη πρέπει να τη χρησιμοποιεί, ανεξαρτήτως επιπτώσεων, προς όφελος του κοινού καλού και του δίκαιου, ανά πάσα στιγμή και σε κάθε περίπτωση και σίγουρα, όχι κατά το δοκούν. Και εσείς, με τη δική σας επιστολή δείξατε ότι διαθέτετε μεγάλη δύναμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου