.


powered by Agones.gr (Stoixima)

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΑ «ΝΟΥΜΕΡΑ» ΣΤΗΝ Π.Α.Ε. ΑΡΗΣ

Πολλά είναι τα «νούμερα» στην Π.Α.Ε. Άρης, φαίνεται να σκέφτηκαν στη Λέσχη Φίλων Άρη, και δεν ανάφεραν κανένα «νούμερo» για το έλλειμμα. Το ακούσαμε και αυτό. Οικονομικός απολογισμός χωρίς οικονομικά δεδομένα παρά μόνο με ποσοστά. Ούτε τι πήραμε, ούτε τι δώσαμε ούτε τι χρωστάμε, τίποτα. Μόνο ποσοστά. Aκόμη και στην αναφορά των ποσοστών όμως υπάρχουν σκοτεινά σημεία. «Η λειτουργία της ΠΑΕ Αρης την περίοδο 2005-2010 παραμένει ελλειμματική», δηλώνει ο υπεύθυνος οικονομικών της Λέσχης, Κυριάκος Χαμουζάς. Μια ομάδα που πρόπερσι μπήκε στους χρυσοφόρους ομίλους του Europa League (που όλοι θέλουν να μπουν για κλείσουν τρύπες από τα έσοδα των 3-5 εκ. ευρώ)δεν κατάφερε να έχει θετικό πρόσημο στον ισολογισμό της. Μια Π.Α.Ε. που έχει πουλήσει Παπαδόπουλο, Παλαθουέλος, Πέρεθ και Βιτόλο (δεν ήταν να πάρει χρήματα ο Άρης αν πήγαινε σε ελληνική ομάδα;!!) έχει έλλειμμα. Μια ομάδα που έχει 10,000 διαρκείας και 5,000 εισιτήρια μ.ο. έχει έλλειμμα. Μια οργανωμένη Π.Α.Ε. που έχει αυξήσει κατακόρυφα τα έσοδα από τα μαγαζιά και τις μπουτίκ έχει έλλειμμα. Και προπάντων μια ομάδα που έχει 'διώξει' πολλά 'βαριά' συμβόλαια, έχει κάνει μείωση της τάξεως του 20% (μόνο αυτοί θα μιλούν με ποσοστά) σε άλλα μεγάλα συμβόλαια παικτών που συνεχίζουν στην ομάδα και έχει κάνει μεταγραφές τύπου Λαζαρίδη (αναφέρομαι στην οικονομική αξία του παίκτη), ο Άρης έχει «μπάτζετ τη συγκεκριμένη περίοδο που κυμάνθηκε σε ποσοστό της τάξης του 80% των ετήσιων εσόδων».
Οι πορτοφολάδες συνηθίζουν να πηγαίνουν στις λαϊκές αγορές επειδή έχει πολύ κόσμο που πηγαινοέρχεται. Στην Π.Α.Ε. Άρης πηγαινοέρχεται πολύς κόσμος κάθε καλοκαίρι. Ας βάλουν ένα κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης μήπως και υπάρχει κανένας πορτοφολάς..

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ

Πολλά είπε ο Θοδωρής Ζαγοράκης στη συνέντευξη Τύπου. Τίποτα δεν είπε, λένε κάποιοι άλλοι αναφερόμενοι στην ουσία των πραγμάτων. Η αλήθεια είναι κρυμμένη ανάμεσα στις λέξεις λέω εγώ. Για το γήπεδο, ο Πρόεδρος που ξέρει να ξεσηκώνει τα πλήθη όπως έκανε και μέσα από τους αγωνιστικούς χώρους είπε: «Όλοι να πάρουμε ενεργό ρόλο. Εμείς, εσείς, ο Ερασιτέχνης, όλοι. Συζητήσαμε την περασμένη εβδομάδα για όλα τα θέματα του γηπέδου. Οι δημοσιογράφοι γιατί δεν γράφετε κάθε μέρα για το γήπεδο; Αν το γράφατε θα γινόταν. Πρέπει να γίνει άμεσα. Να εξαντλήσουμε το περιθώριο αν μπορεί να γίνει Τούμπα. Με διαφάνεια για το νέο γήπεδο. όλοι θέλουμε Τούμπα». Εγώ δεν μπορώ να πάρω ενεργό ρόλο, εσύ δεν μπορείς, άρα ποιος μένει να πάρει.. ο Ζαγοράκης. Και γιατί θέλει να πάρει ενεργό ρόλο ο Θοδωρής; Μα γιατί απλά εκ των πραγμάτων δεν δικαιούστε. Η Τούμπα ανήκει στον Ερασιτέχνη και το νέο γήπεδο θα ανήκει πάλι στον Ερασιτέχνη, με διαχείριση από τον επενδυτή που θα το κατασκευάσει. Η διοίκηση τι ρόλο θέλει να έχει στο όλο θέμα; Ορίστε κ. Ζαγοράκη, όπως το ζητήσατε γράφω για το θέμα του γηπέδου και θα γράφω κάθε φορά που θα σας ακούω να μιλάτε γι' αυτό.
«Τρία χρόνια χτυπάμε πόρτες για να πάμε να πληρώσουμε. Αρχίζω να πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει χρέη. Αλλάζουν υπουργοί, κυβερνήσεις. Δεν υπάρχει τίποτα. Αύριο υπάρχει ένα πολύ σημαντικό ραντεβού. Μέσα στην εβδομάδα ή την άλλη θα μάθετε λεπτομέρειες. Έχουμε κάνει προτάσεις, κόντρα προτάσεις. Μιλάει η κυβέρνηση, γίνεται ανασχηματισμός και μετά... Καλημέρα! Για ποια χρέη μιλάμε; Μπορεί να έρθουν αύριο να μας πούνε δώστε 3 εκατομμύρια, αλλιώς κλείνει το μαγαζί. Ε, ελάτε κλείστε το. Δεν σας λέω με ποιον έχω ραντεβού. Θα τα μάθετε την άλλη εβδομάδα από εμένα», δήλωσε ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Δηλαδή μια Π.Α.Ε. που χρωστά στους παίκτες της ακόμη, και που έχει "τρύπα" την προηγούμενη χρονιά, με τι λεφτά χτυπάει πόρτες για να πληρώσει χρέη; Βέβαια, πετάει και το κοκαλάκι για να ασχολούμαστε. Ραντεβού αλλά δε λέει με ποιον. Τρία χρόνια τι έκανε για το θέμα τω χρεών εκτός από το να προσθέσει ελάχιστα παραπάνω; Οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά δεν ξέρω κανέναν να πληρώνει χρέη στις κυβερνήσεις. Άλλωστε, η ορισμένη από το Πρωτοδικείο διοίκηση του Π.Α.Ο.Κ. ήρθε με πρώτο στόχο τον βραχνά των χρεών. Ωστόσο μηδέν εις το πηλίκο μετά από τρία ολόκληρα χρόνια.
«Δώσαμε χέρια. Αυτό για εμένα είναι συμβόλαιο. Θεωρήσανε για τα επεισόδια του χάντμπολ ότι έπρεπε να μας κόψουν την χορηγία. Δεν έγινε μόνο με φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Εδώ ξεκίνησε παιχνίδι και τελείωσε την άλλη μέρα. Και δεν τελείωσε για την ακρίβεια. Αλλά δεν είδαμε κάτι εκεί. Εμείς, το ξαναλέω, κοιτάμε την ομάδα μας, το σπίτι μας. Υπάρχει περίπτωση να δοθεί η χορηγία για το γήπεδο». Θυμάμαι για μία κόντρα με έναν οργανισμό και μάλιστα για την προτροπή να μην παίζει ο κόσμος του Π.Α.Ο.Κ. στοίχημα. Τώρα τι άλλαξε; Γιατί το μαγαζί γωνία που λέγεται Π.Α.Ο.Κ. δεν βρήκε από αλλού χορηγία ακόμη και με λίγο λιγότερα χρήματα ώστε όλοι να πούμε "μπράβο στον μάγκα πρόεδρο;". Είπαμε όμως αυτά είναι ψιλά γράμματα...

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΤΖΙΓΚΕΡ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ

Μάγκας ο Κόκκαλης, έλεγαν όλοι όσοι έβλεπαν τις "νίκες" του επί του Γιάννη Βαρδινογιάννη τόσο επικοινωνιακά όσο και αγωνιστικά ή ακόμη και εξωαγωνιστικά. Μάλιστα, δεν ήταν λίγοι αυτοί που καταφέρονταν εναντίον του Τζίγκερ κάθε φορά που έμπαιναν στη διαδικασία της σύγκρισης αυτής. Ας δούμε όμως πόσο κοινοί είναι οι δρόμοι των δύο εκ των μεγαλύτερων ποδοσφαιρικών παραγόντων στην Ελλάδα. Ο Σωκράτης Κόκκαλης κατάφερε να διαχωρίσει το θέμα του γηπέδου από την ομάδα με αποτέλεσμα να έχει πολλαπλά κέρδη από την εν λόγω κίνηση, όπως ακριβώς έκανε δηλαδή και ο Τζίγκερ. Και οι δύο αποχωρούν την ίδια χρονικά στιγμή από τις ομάδες τους παραχωρώντας το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών κρατώντας όμως πόστο με τον έναν ή άλλο τρόπο. Φεύγοντας αφήνουν πίσω μεγάλες οικονομικές τρύπες με τους επόμενους να προσπαθούν να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Τέλος μετά τις κοινές τους 'επαγγελματικές' επιλογές στο ποδόσφαιρο και την εμπλοκή τους στις δύο μεγαλύτερες ομάδες της χώρας, οι επαγγελματικές τους επιλογές συνεχίζουν να είναι κοινές. Σύντομα θα ψηφιστεί από το ελληνικό κοινοβούλιο η άρση του μονοπωλίου της ΟΠΑΠ Α.Ε.. Οι τρεις άδειες που φαίνεται ότι θα δοθούν έχουν ήδη 'κλειδώσει'. Είναι η εταιρεία LADBROKES συμφερόντων Σωκράτη Κόκκαλη, η BWIN της οικογένειας Βαρδινογιάννη και η WILLIAM HILL του Δημήτρη Κοντομηνά. Τα μεγάλα "επιχειρηματικά" πνεύματα.. συναντώνται..

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΕ ΠΑΡΕ ΤΟΝ.. ΣΑΝΤΟΣ, ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΙΛΑΒΙΕ ΤΟΝ... ΚΑΖΛΑΟΥΣΚΑΣ!!!

Αναλύσεις επί αναλύσεων για την Εθνική μας ομάδα μπάσκετ που αποκλείστηκε από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αλλά και για αυτή του ποδοσφαίρου που ήταν η κατάπληξη της έναρξης των προκριματικών του Euro 2012 απέναντι στην εθνική Γεωργίας που ήταν η έκπληξη. Από τη μία ο Φερνάντο Σάντος φαίνεται ότι παρακολουθεί το Μουντομπάσκετ και είπε να ακολουθήσει το δόγμα της «σπυριάρας» αλλάζοντας τόσα συστήματα και πρόσωπα σε εννιά 10λεπτα όσα δεν άλλαξε ο Ότο Ρεχάγκελ σε περίπου εννιά χρόνια. Από την άλλη ο Γιόνας Καζλάουσκας, που μάλλον είδε το ματς με την Γεωργία, φοβούμενος να μην πάθει ότι ο ομόλογος του στο ποδόσφαιρο είπε να μην χρησιμοποιήσει όλους τους παίκτες του για να μην ξεπεράσει το όριο των τριών αλλαγών. Όσο για τα συστήματα, μέχρι και ο Ότο έκανε περισσότερες αλλαγές στη διάταξη σε ένα και μόνο ματς. Τέλος, όσον αφορά τον Σάντος είναι άλλο να αναλαμβάνεις τον Π.Α.Ο.Κ. του Παράσχου και άλλο την Εθνική του Ότο. Όσο για τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Σάντος για να αναλύσει το σύστημα που θα παίζει η ομάδα, και μάλιστα με τη βοήθεια προβολέα, μου θυμίζει κάτι από ΠΑ.ΣΟ.Κ. που «διαρρέει» αύξηση στον Φ.Π.Α. και το πετρέλαιο για να μετρήσει αντιδράσεις..

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

‘ΑΙΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ…

Καλή αθλητική χρονιά..
Καλή χρονιά σε όποιους κάνουν μεταγραφές υπερεκτιμημένες και βάζουν τη διαφορά στην τσέπη τους..
Καλή χρονιά σε όποιους ξεπλένουν χρήμα μέσω των ομάδων τους χωρίς κανείς να ασχολείται με το «πόθεν έσχες»..
Καλή χρονιά, σε όποιους στήνουν παιχνίδια ανενόχλητοι με τους φακέλους και τις λίστες εμβασμάτων να μένουν κλειδωμένα σε συρτάρια..
Καλή χρονιά σε αυτούς που θέλουν προεδρίες σε δημοκρατικούς «συνεταιρισμούς» για την εξυπηρέτηση προσωπικών τους φιλοδοξιών..
Καλή χρονιά και στους προέδρους των ομάδων να βγάζουν ανακοινώσεις για τη διαιτησία μόνο όταν αδικείται η ομάδα τους..
Καλή χρονιά και στα κοράκια να κελαηδάνε (ή σφυρίζουν ) στους ρυθμούς τους..
Καλή χρονιά και σε αυτούς που τηλεφωνούν για να μπουν σε κάτι πινάκες, αλλά και σε αυτούς που το γνωρίζουν και αντί να κάνουν κάτι απλά ζητούν να μην ξαναγίνει..
Καλή χρονιά σε αυτούς που ποτέ δεν ανοίγουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί..
Καλή χρονιά και σ’ αυτούς που διοικούν το ελληνικό ποδόσφαιρο, να τους έχει ο Θεός καλά να πηγαίνουν το άθλημα καθημερινά άλματα μπροστά..
Καλή χρονιά και σε αυτούς που καταπολεμούν τη βία..
Καλή χρονιά και στα παιδιά που μάχονται υπέρ της βίας..
Καλή χρονιά σε αυτούς που ανακαινίζουν τα ελληνικά γήπεδα..
Καλή χρονιά και στα παιδιά που κάνουν αγροτικές δουλείες εντός αυτών..
Καλή χρονιά και σε αυτούς που βαράνε φιλικά στην πλάτη 60χρονους προπονητές..
Καλή χρονιά στους επαγγελματίες οπαδούς..
Καλή χρονιά στα γήπεδα να βγάλουν άδεια γοργά και να γίνουνε κατάλληλα..
Καλή χρονιά και στους πολιτικούς που βάζουν το μαχαίρι στο κόκκαλο για το καλό του ελληνικού αθλητισμού..
Καλή χρονιά στους αστυνομικούς που κάνουν σωστά τη δουλειά τους και δεν περνάει τίποτα παράνομο στα ελληνικά γήπεδα..
Καλή χρονιά και σε όποιους, του σιναφιού, πουλάνε οπαδιλίκι σαν λαϊκιστές πολιτικοί..
Καλή χρονιά και στις φυλλάδες να καλλιεργούν το ευ αγωνίζεσθε και τη χαρά του αθλητισμού στον κόσμο..
Καλή χρονιά και στους αθλητές να πετούν καρέκλες για να μαθαίνουν στα παιδιά που τους έχουν πρότυπα το νόμο της βαρύτητας..
Καλή χρονιά και στον Ο.Π.Α.Π. να μοιράζει χρήματα πολλά σε μερικές ομάδες με κριτήρια «γνωστά», και να έχει στα κουπόνια του συνέχεια ομάδες που έχει φράξει στο παρελθόν..
Τέλος, καλή χρονιά και στα «Ψιλά Γράμματα», να μην το παρατήσει εκ νέου ο ‘υποφαινόμενος’ (μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή του) λόγω μη εισροής χρημάτων από αυτό..
Άιντε και καλή χρονιά..

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΜΕ.. ΡΑΣΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΩΝ ΤΟΥ

Η συγχώρεση είναι το μεγάλο δώρο που έδωσε ο Θεός στον άνθρωπο. Και αφού ο διεθνής διαιτητής της F.I.F.A. Τομ Χένινγκ Έβρεμπο κατάλαβε ότι δεν πρόκειται να πάρει συγχώρεση από τους ανθρώπους στράφηκε στον Θεό. Ο 43χρονος ρέφερι αποφάσισε να εγκαταλείψει την ενεργό δράση και να αφιερωθεί στον λόγο του Κυρίου. Ο βασικό λόγος που τον οδήγησε στην απόφαση αυτή, είναι οι κακές διαιτησίες που σημάδεψαν την καριέρα του με αποτέλεσμα οι τύψεις να μην τον αφήνουν σε ησυχία. Νωρίτερα ο Έβρεμπο στράφηκε στην ψυχανάλυση για να λύση τα προβλήματα του ωστόσο η προσπάθεια αυτή δεν καρποφόρησε. «Θέλω να κάνω κάτι τέτοιο. Ζητώ δημόσια συγγνώμη για την Τσέλσι, τη Ρεάλ Μαδρίτης και τον κόσμο. Θα γίνω ιεραπόστολος. Επιχείρησα να βρω κάποια εξήγηση στα κείμενα του Φρόιντ ή κάποιου άλλου ψυχολόγου, αλλά δεν τα κατάφερα.
Έχω ζήσει κάτι σαν κόλαση, αφού κάθε μέρα νιώθω ότι με κυνηγούν ο Ντρογκμπά, ο Μπάλακ και ο Εσιέν. Δεν μπορώ να ζήσω έτσι. Το λάθος μου είχε πολλές συνέπειες, επειδή η Μπαρτσελόνα κατέκτησε το Champions League, το Σουπερ Καπ Ευρώπης και το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων», δήλωσε ο Νορβηγός διαιτητής ενθυμούμενος τον περυσινό ημιτελικό του Champions League, ανάμεσα στην Τσέλσι και την Μπαρτσελόνα.
Αξίζει να σημειωθεί πως την συνέντευξη πραγματοποίησε ισπανική εφημερίδα, με αποτέλεσμα πολλοί να θεωρούν πως πρόκειται για κακόγουστο αστείο καθώς στις 27 Δεκεμβρίου οι Ισπανοί γιορτάζουν την γνωστή σε μας, Πρωταπριλιά.

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

ΞΥΠΝΗΣΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ..

Μπορει να ακούγεται απίστευτο αλλά τελικά συνέβη. Ο Αλέξανδρος Τζόρβας κλήθηκε αυτεπάγγελτα από τον εισαγγελέα Περαιά το μεσημέρι της Τρίτης (1/12) με αφορμή τις δηλώσεις που έκανε μετά το Κυριακάτικο ντέρμπι του Καραϊσκάκη και την επίθεση που υποστήριξε ότι δέχθηκε με αεροβόλο όπλο. Οι «πράσινοι» περίμεναν, την επέμβαση του αθλητικού δικαστή, μετά τα όσα καταγγέλθηκαν για ρίψη καπνογόνων, χρήση κροτίδων, αλλά και την ύπαρξη ενός σουγιά που βρήκε και παρέδωσε ο Σεϊταρίδης στους διαιτητές. Επίσης, οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού, παρουσιάζονται αποφασισμένοι να πάνε το θέμα και στη Superleague, ζητώντας την τιμωρία των υπαιτίων, αλλά και της έδρας του Ολυμπιακού. Τελικά, αποδεικνύεται έστω και κατ' αρχήν ότι η δικαιοσύνη δουλεύει. Μένει να δούμε αν θα ολοκληρώσει το έργο της επιβάλλοντας ποινές έιτε στη μία έιτε στην άλλη πλευρά. Ίδωμεν..

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ;

Με την παρουσία τριών εισαγγελέων διεξήχθη το παιχνίδι ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό για να καταγράψουν οτιδήποτε συνέβαινε. Ωραία μέχρι εδώ αφού εννοείται πως τρία ζευγάρια μάτια είναι καλύτερα από ένα ή και κανένα. Αλλά μπορεί να δει ο εισαγγελέας αν αυτό που έπεσε στον αγωνιστικό είναι χαρτάκι, πλαστικό ποτηράκι ή σουγιάς; Όχι βέβαια, εκτός και αν είναι ο Superman ή κανένα γενετικό πείραμα της περιοχής 51 στις Η.Π.Α.. Σε περίπτωση όμως που οι εισαγγελείς είναι κανονικοί άνθρωποι, πρέπει να καλέσουν τον κ. Τζόρβα για δυσφήμιση του αθλήματος. Δεν μπορείς εσύ κ. Τζόρβα να μιλάς έτσι για να τους οπαδούς μιας ομάδας και να τους δυσφημείς καθ' αυτό τον τρόπο χωρίς να ενοχλείσαι από κανέναν. Ή ακόμη καλύτερα η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός μέσω της δικαστικής οδού να ζητήσει δικαίωση. Αφού βέβαια προσκομιθούν και τα dvd απο το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης... Ή μήπως δεν λειτουργούσε το σύστημα γιατί δεν υπήρχαν άδεια dvd στο γήπεδο εκείνη τη μέρα; Ετσι βρε αδερφέ για να πούμε ότι δεν πληρώθηκαν τζάμπα και τρία ζευγάρια μάτια..

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Αλκέτας Παναγούλιας: «Άξιζαν πέρα για πέρα τη νίκη τα παιδιά μας»

Αν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μιλήσει για την πρόκριση στο Mundial της Ν. Αφρικής δε νομίζω να είναι άλλος από τον Αλκέτα Παναγούλια. Εκτός του ότι είναι ο μοναδικός προπονητής, μαζί με τον Ρεχάγκελ, που έχει οδηγήσει την εθνική στα τελικά του παγκοσμίου κυπέλλου έχει γνωρίσει την αμφισβήτηση παρά τα όσα έχει καταφέρει με τα χρώματα της εθνικής σε μεγάλο βαθμό, ακριβώς όπως και ο Γερμανός τεχνικός.
Ερώτηση:
Ένα σχόλιο για το χθεσινό παιχνίδι..
Αλ. Παναγούλιας:
Να δώσουμε συγχαρητήρια στον προπονητή και τους παίκτες διότι έστειλαν την Ελλάδα για ακόμη μια φορά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Έχουμε φτιάξει μια πολύ καλή ομάδα. Έχουμε καλούς παίκτες, έχουμε παίκτες που αγωνίζονται στο εξωτερικό και έχουν αποκτήσει μεγάλη πείρα και δε φοβούνται πλέον τα διεθνή μεγάλα παιχνίδια.
Τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση ήμασταν πολύ καλοί χθες και νομίζω ότι παρά το γεγονός ότι η ουκρανική ομάδα είχε 2-3 καλούς παίκτες είχαμε και εμείς αρκετούς παίκτες καλούς οι οποίοι ήταν σε θέση να ανταποδώσουν τις επιθέσεις και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Το γκολ που βάλαμε στην αρχή του αγώνα ήταν αποφασιστικής σημασίας και νομίζω ότι άξιζαν πέρα για πέρα τη νίκη τα παιδιά μας. Θα ήθελα να σας βεβαιώσω ότι είμαι πολύ ευτυχισμένος που βλέπω μια άλλη γενιά Ελλήνων ποδοσφαιριστών να προκρίνεται με την Ελλάδα στο παγκόσμιο κύπελλο, και να θυμηθούμε και λίγο τα δικά μας τα παιδιά το 1994 και το 1980 που είχαν τη μεγάλη επιτυχία τόσο στο κύπελλο Ευρώπης όσο και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ερώτηση:
Υπήρχε ένα κλίμα αμφισβήτησης προς το πρόσωπο του Ότο Ρεχάγκελ και της εθνικής, και επειδή το γνωρίζετε αυτό το συναίσθημα θα ήθελα να μου πείτε πως το κρίνετε, πως το σχολιάζετε αυτό;
Αλ. Παναγούλιας:
Είμαι πολύ μακριά από τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα και δεν μπορώ να κάνω καμία δήλωση εκτός των αποτελεσμάτων που βλέπω και καμιά φορά στην τηλεόραση που βλέπω τα παιχνίδια. Τον άνθρωπο Ρεχάγκελ, δεν τον ξέρω ούτε έχω συζητήσει ποτέ και ούτε ξέρω την ποδοσφαιρική του φιλοσοφία του ανθρώπου. Εκείνο που ξέρω όπως είπα και προηγουμένως είναι τα αποτελέσματα φέρνει και μέχρι τώρα τα αποτελέσματα μετράνε υπέρ του ανθρώπου αυτού. Έχει δώσει στην Ελλάδα το πρωτάθλημα της Ευρώπης, ένα πράγμα που εγώ ακόμη τσιμπιέμαι και δεν μπορώ να ξυπνήσω από τη μεγάλη αυτή διάκριση, και βεβαίως στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που πήγαμε από χθες. Τα βλέπω τα πράγματα αρκετά καλά ίσως γιατί είμαι αρκετά μακριά και έχω επιθυμήσει την Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω και να δώσω τα συγχαρητήρια μου, όπως είπα και προηγουμένως, τον Ρεχάγκελ για την πρόκριση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ερώτηση:
Αν θα δίνατε μία συμβουλή, αν σας ζητούσε μια συμβουλή ο Ότο Ρεχάγκελ ποια θα ήταν αυτή;
Αλ. Παναγούλιας:
Νομίζω ότι η παρούσα γενιά των ποδοσφαιριστών έχει κάνει πολλά παιχνίδια και καλά παιχνίδια και οτιδήποτε αντίπαλο και αν έχει θα τα βγάλει πέρα. Η προσωπικότητα του Ρεχάγκελ, θα βρει τα κατάλληλα λόγια να πει για να πείσει τους παίκτες μας να έχουν μια καλύτερη εμφάνιση από ότι είχαμε εμείς το 1994
Όσο για τους Ολυμπιακούς, τους Παναθηναϊκούς, τους Αεκτσίδες, τους Παοκτσίδες, τους Αρειανούς και τους Ηρακληδείς που κατακρίνουν το ποδόσφαιρο που παίζει η εθνική μόνο ένα ερώτημα έχω να κάνω: Οι ομάδες τους παίζουν πιο όμορφο ποδόσφαιρο;

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Αντίστροφη μέτρηση για την μάχη ΠΑΟΚ ΑΡΗ

Τα βλέμματα της φίλαθλης Ελλάδας στρέφονται στην κατάμεστη Τούμπα για την αναμέτρηση ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Αρη. Αρης και ΠΑΟΚ ζουν μέσα από την αντιπαλότητά τους. Μεγάλωσαν σαν ομάδες μέσα από τις κόντρες τους, γιατί αυτές αποδείχτηκαν ικανές να συγκινήσουν, να καθηλώσουν και να υποκινήσουν χιλιάδες φιλάθλων, είτε από τον Αρη είτε από τον ΠΑΟΚ.
Οι αριστοκράτες, οι αυτόχθονες, οι Θεσσαλονικείς όπως θέλουν να χαρακτηρίζονται οι φίλαθλοι του Αρη, γιατί η ομάδα δημιουργήθηκε το 1914 από γηγενείς, αντιμετωπίζουν την ομάδα που δημιουργήθηκε από πρόσφυγες, μια ομάδα που ανήκε κατα το παρελθόν περισσότερο στα λαϊκά στρώματα. Αυτά συνέβαιναν τότε. Σήμερα τα περισσότερα χαρακτηριστικά των ομάδων, που διαφοροποιούσαν και τις προτιμήσεις έχουν αλλοιωθεί, καθώς η κοινωνία έχει αλλάξει, ο κόσμος μας έχει αλλάξει. Πλέον μένουν μόνο οι αναμνήσεις, όπως το φιλικό που έδωσαν οι δυο ομάδες με έπαθλο το κίτρινο και το μαύρο χρώμα. Ο Αρης κέρδισε με 5–2 και διατήρησε τα χρώματά του, ενώ ο υπό ίδρυση ΠΑΟΚ επέλεξε τελικά το μαύρο και το λευκό. Η ιστορία γράφτηκε, αλλά υπάρχουν πάντα κενές σελίδες. Μια κενή ακόμη σελίδα θα γραφτεί στην Τούμπα στις 22 Νοέμβρη.
Δεκαπέντε μέρες λοιπόν πριν από το ελ-κλάσικο των «αιωνίων» της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε η ένταση μεταξύ των δύο μεγάλων ομάδων του Βορρά. Αφορμή, η διαιτησία αλλά και το σιγουρα ποιό ευαίσθητο σημείο όλων των οπαδών: τα εισιτήρια. Οι περισσότερο ψύχραιμοι και σοβαροί εύχονται τις επόμενες μέρες να πέσουν οι τόνοι, γιατί πιθανόν η ένταση να έχει αντίκτυπο στο ντέρμπι. (Ας μην ξεχνάμε τα γεγονότα Σουρωτής πριν απο λίγο καιρό..)

Η πρώτη αφορμή ήταν οι διαμαρτυρίες του επίσημου Αρη για τη διαιτησία στον αγώνα με την Καβάλα το προηγούμενο Σάββατο παρά τις 3 κόκκινες κάρτες για την Καβάλα (δικαίως διαμαρτύρεται για 2 τουλάχιστον περιπτώσεις πέναλτι.). Οι ανακοινώσεις για τη διαιτησία τόσο της ΠΑΕ όσο και της Λέσχης Φίλων Αρη έφεραν σχόλια, όχι του επίσημου ΠΑΟΚ αλλά επιφανών φίλων του, ότι οι διαμαρτυρίες μπορεί να έχουν αντίκτυπο στη διαιτησία του ντέρμπι της 22ας Νοεμβρίου στην Τούμπα. Κάτι που προσοπικά δεν πιστεύω να συμβεί ιδιαίτερα σε μια έδρα όπως του ΠΑΟΚ.

Άλλη αφορμή για την ένταση ανάμεσα στις δύο ομάδες ήταν τα εισιτήρια. Οι «κίτρινοι» ζήτησαν να πάρουν το 5%, περίπου 1.200 εισιτήρια, για φίλους τους που θέλουν να έρθουν στην Τούμπα και να παρακολουθήσουν το παιχνίδι και συγχρόνως υποσχέθηκαν να δώσουν περίπου τόσα και για τους οπαδούς του «Δικεφάλου» στον αγώνα του δεύτερου γύρου. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δέχθηκε την ανταλλαγή, αλλά ζήτησε να διαφοροποιηθούν οι αριθμοί: δηλαδή, να δώσει 1.200 εισιτήρια, ωστόσο επισήμανε ότι θα δεσμεύσει μια ολόκληρη θύρα (την «1»), δηλαδή μείον 4.000 εισιτήρια, οπότε ζήτησε περίπου τόσα στον αγώνα του δεύτερου γύρου. Η ΠΑΕ Άρης αρνήθηκε και οι συζητήσεις σταμάτησαν εκεί διότι υπάρχουν πολλοί φίλοι του Αρη που έχουν διαρκείας στο συγκεκριμένο πέταλο.

Τι να πεί κανείς.. Αυτό μας έλειπε τώρα..Αν υπάρχει πολλαπλάσια αστυνομική δύναμη και δρακόντεια μέτρα ναι.. Αλλιώς μια χαρά είναι και έτσι... Ακόμα άλλωστε και χωρίς τη μετακίνηση που όπως όλα δείχνουν δεν θα γίνει η πόλη εκείνη την μέρα (θυμηθείτε με που το λέω οι Θεσσαλονικείς το ξέρουν πολύ καλα) θα θυμίζει εμπόλεμη ζώνη.

Υ.Γ Όσον αφορά ένα πρώτο σχόλιο για την Εθνική το Σάββατο μακάρι να διαψευστώ αλλά η παρέα του Σεβτσένκο είναι ένα σκαλί πάνω απο εμάς..έχοντας παράλληλα το τεράστιο αβαντάζ της έδρας στο δεύτερο παιχνίδι που είναι απίστευτα σημαντικό σε αγώνες νοκ-αουτ.

ΘΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

ΒΟΥΡΤΣΙΖΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ!!!


Μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά είναι αλήθεια. Και όχι σε κανένα παιχνίδι της σειράς, αλλά στο Chelsea-Manchester United.. Την ώρα της αλλαγής του Salomon Kalou με τον Didier Drogba και ενώ η κάμερα έκανε κοντινό στους παίκτες, έκπληκτοι τηλεθεατές και δημοσιογράφοι είδαν έναν φίλαθλο να βουρτσίζει τα δόντια του.
Ο 'παστρικός' φίλος της Chelsea σε δηλώσεις του τόνισε: «Δεν είχα χρόνο να καθαρίσω τα δόντια μου πριν φύγω για τον αγώνα». Ευτυχώς δηλαδή που είχε πάει τουαλέτα για την ανάγκη του, συμπληρώνω εγώ..

11 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ. ΘΑΝΟΠΟΥΛΟ

1)Αφού κ. Θανόπουλε είστε Πρόεδρος στην Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. και ο μόνος ενεργός μέτοχος της Π.Α.Ε. είναι ο κ. Νοτιάς τότε γιατί έχει διοικητικό πρόβλημα η Α.Ε.Κ.;
2)Αφού υπάρχει διοικητική ανυπαρξία γιατί δεν προβαίνει σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ο κ. Νοτιάς, αφού έχει "έχει την εξουσιοδότηση να την προτείνει", ώστε να υπάρξει διοικητική 'υπάρξια';
3)"Ευθύνη έχει η διοίκηση Νικολαΐδη και όσοι τον πλαισιώνανε", είπατε. Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι ευθύνες που βαραίνουν εσάς και τον κ. Νοτιά;
4)"Ανέλαβα πρόεδρος της Σούπερ Λιγκ για να είμαστε στα κέντρα των αποφάσεων", είπατε. Με απώτερο σκοπό; Να επηρεάζεται αποφάσεις; Να θωρακίσετε την ομάδα σας εξωαγωνιστικά; Ως μέλος του Δ.Σ. της Super League θα κάνατε λιγότερα;
5)"Το πρόβλημα είναι ταμειακό, όχι οικονομικό", είπατε κ. Θανόπουλε. Ποια η διαφορά των δύο και τι θέλετε να πείτε στην προκειμένη;
6)"Το φιάσκο του καλοκαιριού με τους Κύπριους επενδυτές το οποίο μου στοίχισε πολύ", τονίσατε μεταξύ άλλων. Ποια είναι τα λάθη που κάνατε τότε και τι το διαφορετικό έχετε κάνει στην Περίπτωση Κοζώνη;
7)"Θέλω να αποκτήσει η ΑΕΚ τον πρόεδρο που της αξίζει. Ελπίζω να είναι ο κ. Κοζώνης. Δεν μπορώ να βάλω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά όλες οι ενδείξεις αυτό δείχνουν", το είπατε εσείς, δηλαδή αντι για μεγαλομέτοχος θα έρθει ως πρόεδρος με μεγαλομέτοχο τον κ. Νοτιά;
8)"Προς το παρόν ανταλλάσσουμε πληροφορίες. Ορκωτοί λογιστές θα μπουν μετά", δηλώσατε Πρόεδρε. Τρεις μήνες τώρα τι στοιχεία ανταλλάζετε και δεν έχουν μπει ορκωτοί λογιστές;
9)"Τι λέτε ρε που θέλετε να σας πει ο κ. Κοζώνης τι έχει! Δεν έχω δει κανέναν πρόεδρο ομάδας πριν αγοράσει ομάδα να λέει τι περιουσιακά στοιχεία έχει. Που τα είδατε αυτά". Εσείς κ. Θανόπουλε προσωπικά, γνωρίζετε με στοιχεία την οικονομική κατάσταση του κ. Κοζώνη;
10)Είπατε ότι: "Το να έχεις δάνεια και υποχρεώσεις είναι κάτι λογικό. Η ΑΕΚ έχει ταμειακό πρόβλημα, όχι οικονομικό. Αν είχαμε τα 5 εκατ. ευρώ δεν θα μιλάγαμε τώρα", ωστόσο νωρίτερα είπατε ότι: "Στηρίζουμε 1000% τον κ. Κοζώνη. Πιστεύω ότι είναι μία από τις τελευταίες λύσεις και ελπίζω όλα να πάνε καλά. Αν όχι τότε θα μπούμε σε περιπέτειες. Κλείνοντας το μόνο αγκάθι που υπάρχει είναι το ταμειακό έλλειμμα". Ποιες είναι οι περιπέτειες αυτές που θα μπει η Α.Ε.Κ. για ταμιακό πρόβλημα μόλις 5 εκ €;
11)"Δεν χρειάζεται να είσαι Κροίσος για να διαχειριστείς σωστά την ΑΕΚ", είπατε εσείς κ. Θανόπουλε. Δηλαδή θα έρθει ως διαχειριστής τελικά;

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.. ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ


Μπορεί να λένε ότι το γυναικείο φύλλο είναι το αδύναμο φύλλο αλλά μάλλον η εικόνα διαψεύδει 4.500 χιλιάδες χρόνια.. πλάνης.
Η παίκτρια της New Mexico, Ελίζαμπεθ Λάμπερτ, στην αναμέτρηση μεταξύ της BYU και της New Mexico για τα πλέι-οφς του γυναικείου ποδοσφαιρικού πανεπιστημιακού πρωταθλήματος των ΗΠΑ, έκανε πάνω από πέντε επικίνδυνα για την σωματική ακεραιότητα των αντιπάλων μαρκαρίσματα κατορθώνοντας να δεχτεί σε ολόκληρο το ματς μία μόλις κίτρινη κάρτα! Για την ιστορία η BYU επικράτησε με 1-0, αλλά ουδείς ασχολείται με το τελικό σκορ καθώς το κύριο θέμα συζήτησης ήταν η εμφάνιση της παίκτριας της New Mexico.

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ: ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ

Ο Όλεγκ Προτάσοφ έφυγε και στη θέση του ήρθε ο απολυμένος κατά το παρελθόν από την ίδια ομάδα Σάββας Κωφίδης. Ο Μαζίνιο είναι παρελθόν και τη θέση του θα πάρει, άπ' ότι δείχνουν όλα, ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ. Ο Κετσπάγια έφυγε ως αποτυχημένος (γιατί άραγε) και ο μεγάλος Ζίκο που άλλαξε τα πάντα στον Ολυμπιακό αποκλείστηκε από τον Πανσερραϊκό στο κύπελλο. Κάπως έτσι λοιπόν κινούνται οι διοικήσεις των ομάδων αλλάζοντας προπονητή όπως αλλάζει τα εσώρουχα της η Τζούλια Αλεξανδράτου.. Το μόνο επιχείρημα για τις 'μεταγραφές' αυτές είναι η αλλαγή στην ψυχολογία των παικτών. Ποιων παικτών όμως; Αυτών που διάλεξε ο προηγούμενος προπονητής; Αυτών που διάλεξε η διοίκηση; Κάπως έτσι χάνονται οι χρονιές για πολλές ομάδες και η δικαιολογία για τις διοικήσεις είναι απλή: «Την ομάδα την έφτιαξε ο προηγούμενος και τι να κάνει ο επόμενος».. Τον κρατάνε για τη νέα χρονιά και στα μίσα τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου. Βλέπω στο μπάσκετ για παράδειγμα τον Άρη. Αποκλείστηκε με τον Ματσόν από την Euroleague. Αλλάζει προπονητή και η ομάδα έχει τα ίδια χάλια με αποτέλεσμα να φάει 35 πόντους από τον Π.Α.Ο.Κ.. Μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι οι προπονητές; Αλήθεια για τις επιλογές προπονητών ποιος φταίει;

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚAI ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Πόσο πιθανό είναι σ’ ένα κλειστό γήπεδο να χρειάζονται οι παίχτες κ ο κόσμος ομπρέλες για να μην βραχούν? Για την Ελλάδα του 2010 αυτό τείνει να γίνει συνήθεια! Το κλειστό γυμναστήριο της Νεάπολης στην Λάρισα και το κλειστό των Ιλισίων στην Αθήνα δεν αντέχουν από ότι φαίνεται τις καιρικές αλλαγές με αποτέλεσμα η βροχή να δημιουργεί τεράστια προβλήματα . Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο στην Λάρισα για την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος μπάσκετ της Α1 όπου ο πρωταθλητής Ευρώπης Παναθηναϊκός αντιμετώπιζε την Ολύμπια επιστρατεύτηκαν κουβάδες κ πατσαβούρες για να μαζεύτουν τα νερά από τον αγωνιστικό χώρο. Στο ίδιο γήπεδο, αυτό το Σάββατο καθυστέρησε για 3 ώρες η συνέχιση του αγώνα ΕΑΛ-ΚΕΡΑΤΕΑ για την Τρίτη αγωνιστική της Α1 κατηγορίας του βόλεϊ γυναικών εξαιτίας ακαταλληλότητας του γηπέδου αφού νερά έσταζαν από την οροφή ακριβώς στο κέντρο του γηπέδου!! Η Αθήνα μην θέλοντας να μείνει πίσω στις εξελίξεις φρόντισε Ηλυσιακός και Ολύμπια να αγωνιστούν υπό το ειδυλλιακό φόντο πλαστικών οικιακών σκευών αφού κουβάδες είχαν τοποθετηθεί κατά μήκος της οροφής του γυμναστηρίου….Βέβαια όλο το παραπάνω σκηνικό θα μπορούσε να είναι παραμυθάκι, ένα μύθευμα της φαντασίας μας όπου όλοι περιμένουμε να εμφανιστεί ο δράκος, ένας υπερήρωας να τους σώσει απ’ αυτά τα δεινά και να ακουστεί στο τέλος το κλασικό ¨ έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα¨! Είμαστε σίγουροι πως στον δύσμοιρο ελληνικό αθλητισμό όλο και κάποιος δράκος θα εμφανιστεί από το πουθενά, θέλουμε να ελπίζουμε, όμως ότι υπερήρωες δεν υπάρχουν και ότι η ΓΓΑ θα αναλάβει επιτέλους πρωτοβουλίες, κ όσο αναφορά την νομοτελειακή κατάληξη των παραμυθιών (¨έζησαν αυτοί καλά κ εμείς καλύτερα¨) είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι μπορεί κάτι τέτοιο να ειπωθεί στον επαγγελματικό ελληνικό αθλητισμό.
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ